Heb je een klacht?
Neem contact met ons op!
Onze dienstverlening is gericht op jouw tevredenheid. Ben je niet happy over onze service en/of product, dan zien we je (waarschijnlijk) nooit meer terug in onze webwinkel. Mocht er dus wat voorkomen dat niet helemaal gaat zoals gepland en je hebt een klacht, neem dan contact met ons op. We horen graag waar het mis is gegaan en willen leren van je ervaring. En we proberen natuurlijk je klacht met man en macht om te zetten in happiness.
We raden je aan om je klacht eerst bij ons kenbaar te maken via onderstaand contactformulier.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie.
Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.